emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Lamaskar allihopa...

Publicerad 2014-01-09 20:46:00 i Allmänt, Nyheter,

...utom möjligen pappan...
Jag menar inte att det är fel att inte hjälpa till men alla vill att vi ska hjälpa dem med nåt innan de ger oss informaion, man känner sig lite utnyttjad. Fast de ber snällt så det jämnar ut sig...
 Och såhär kan svaret kan bli om man har otur...
För övrigt är är de kul med ett nytt gult uppdrag iställe för en massa blåa vanliga!
Prata med Jill!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela