emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Fokus Emmy, fokus!

Publicerad 2014-01-10 22:05:00 i Allmänt,

Tidigare har jag mest ridit runt och tävlat i lopp och exp-givande uppdrag till hästarna. Nu fokuserar jag på ryktesuppdragen, fiske, uppdragen hos Galvin, sprickor och Jorvikstallets uppdrag med en paus då och då för a klämma in något championat. 
Idag var jag med i Valedalescamp tillsammans med Hanna Mysterylake i Water Pearls, klubben som jag är med i just nu och drivs av Julia Shywater, och det slutade verkligen INTE bra...  Lyckades hänga med ett tag men sen såg jag ingenting och hoppade fel och kraschade rak in i ett träd och hamnade sist och kom på sextonde plats, orkade inte kolla riktigt... 
Förutom det blev jag ganska besviken när jag fick reda på att han redan hängde mycket med Isolde men nu kanske jag har en chans när Isolde blev så sur på honom...
Jag tycker mest att han verkar ganska missförstådd av alla och jobbar hårt och är den äldste sonen i sin familj och vill kanske inte just i sina föräldrars väg...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela