emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

HÄSTÖN ÄR HÄR!!!

Publicerad 2014-02-05 20:31:48 i Allmänt, Nyheter,

Hej allihopa, jag är verkligen superduper ledsen att jag inte har bloggat alls på jättelänge. Mitt tangentbord på datron krånglar så man inte kunde skriva tyå.


Men nu är jag tillbaka och HÄSTÖN har äntligen kommit till oss. Hästarna vilar upp sig ordentligt på Hästön!Kolla bara hur mysigt det ser ut. Nu behöver jag bara lite mer Starcoins så köper jag alla hästar jag vill ha...!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela