emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Min dag i Södra Jorvik

Publicerad 2013-10-28 20:47:00 i Allmänt,

Inte superlätt asså, jag är sååååå oteknisk av mig  så det är inte kul...
Anyway, var på väg till Jarlaheim och tog en "genväg" genom Gröndal men tappa bort mig fullständigt! Hur som helst så fick jag en väldigt fin bild av mig och Mistdream med Gyllen Åsarnas Dal(GÅD) i bakgrunden.  
 Till slut hittade jag dit...
Märker att hästen är hungrig, törstig och oryktad så det är raka vägen till Jorvik stallet...
Fixar de dagliga uppdragen... Vissa tycker att det är mysigt att mjölka men jag tycker att det är lite kallt efter ett tag...
Sen blev det väldigt fint i stallet! Åh, Hai Stephanie!
Tävlar i loppen...
Sen jag baah: Öhh... Vilket håll?
Och sen, eftersom jag redan varit vid Jorvikstallet och Jarlaheim så undrade jag lite: "Var ligger Jarlassons gård?"
Hitta inte till Jarlassons gård men Joe sa hej till mig. 
Jag säger motsats sak: Hej då!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela