emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Halloween!

Publicerad 2013-10-31 13:13:00 i Allmänt, Nyheter,

Buuu!
Det är HALLOWEEN!

Med alla spöken som susar runt blir det ju läskigt! De där ljuden de gör är riktigt obehagliga eftersom jag aldrig får tag på spökena. Hitills har jag kanske fått tag i tre om man räknar det första spöket som var med i uppdraget. Sen det utanför Steves Gård och det vid G.E.D´s byggarbetsplats i Moorland. Sen har jag hört att det finns ett på smugglarstället i Moorland men jag hittar inte dit längre...
Buuuuuu!
Men jag måste erkänna att maskerna är ganska fula... eller vissa i alla fall
Vem ska du klä ut dig till i år?

Och de nya sminkningarna är super äckliga/läskiga! Speciellt den första bilden... 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela