emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Tillbaka till Dark-Cores hemliga plattform

Publicerad 2013-11-16 12:05:00 i Allmänt,

Sååå, freaking läskigt! Hehe...
Rorsman var så snäll och rodde mig till Dark-Cores gömställe
Hjälp, fick typ lite panik för jag gillar inte deras ställe...
Sen ser jag lixom hela byggnaden och fick världens deja-vu känsla....
Snygg början lixom...
Egopic i alla hast haha xD
Sen blev det seriöst... eller så seriöst som det kan bli för mig...

Vem är tjejen mellan Mr.Sands och Justin? 
Usch, ryser när jag tänkerpå att vi kanske måste möta den där tjejen... Katja
Han är ju inte snygg direkt, försöker va lite ung igen med en tuppkam?
Justin... Loretta kan hitta någon mycket bättre... Tönt, haha. Fast, tja... Du lät mig gå så KANSKE...? Btw, jag har tagit över din gamla skinnjacka...hope u don´t mind
Aja, gå och ät er lasange, jag ska prata med Justin

Du, din otrevliga typ!!!!!!!! Vad hände med den snälla killen som hjälpte mig i Moorland när jag kom dit?

Fick besviken åka hem igen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela