emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Skogsuppdragen är typ tillbaka!

Publicerad 2013-11-12 16:01:43 i Allmänt,

Jag var påväg till den dagliga druidträningen för Solens Cirkel när jag såg Sonja rida runt med ett blått utropstecken över sig. 
Så jag rider efter henne och kollar var hon ville. Hon sa att hon hade så mycket att göra för att folk slänger skräp i skogen och hon bad om hjälp. Och jag hjälpte såklart till!
Sen reed jag till Birdie vars fågelungar hade ramlat ut ur boet... Som tur var hittade jag alla och de kom säkert tillbaka till holken.
Sen frågade Julia Shywater i den Globala chatten om varför hon inte kunde komma in i Gåd fast hon var i level 13. Jag svarade att hon behövde göra nyckeluppdraget men hon hade inget sånt. Så jag mötte henne vid Gåd grindarna och sen kollade vi hos Baronessan, Borgmästaren i Sgb och hos Smeden. Men ingen hade det uppdraget. Vet någon varför hon inte kunde komma in?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela