emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Ridklubb och vänförfrågningar?

Publicerad 2013-11-16 19:35:43 i Allmänt,

Alla förfrågningar om jag vill gå med i folks ridklubbar blir för mycket ibland...
Ibland när jag klickar Ja så blir jag glad ett tag men sen efter högst en månad så händer detta: När jag loggar in så ser jag att jag inte är medlem i en klubb längre och att klubben har upplösts.
Jag blir väldigt besviken varje gång men orkar inte driva en egen. Jag har mycket att göra utanför SSO och har inte alltid tid att vara med på lektioner, möten eller events. 
Jag tycker att det är jättemysigt och roligt att ha kompisar man kan prata med och göra roliga saker med. Men ibland när någon okänd frågar om att bli kompisar blir jag glad, javisst, men också fundersam. Jag menar, föreställ er: Vi har aldrig pratat eller ens sett varandra och sen frågar man om att bli kompisar...? 
När det händer känns det mest som om den personen försöker samla på kompisar. Jag skulle kanske tycka supermycket om den personen om vi kanske pratade lite och kollade om vi funkade ihop och om vi hade kul tillsammans.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela