emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Ny tävling, nya husdjur och fortsatt firande av Halloween!

Publicerad 2013-11-07 17:53:25 i Allmänt, Nyheter,

När jag läste att det skulle komma en ny tävling så blev jag superduperglad men sen fortsatte jag och loggade in och då bahh: Strunt oxå! Inte tillräckligt hög level!
Ställ upp i den utmanande elittävlingen!
Så jag får snällt vänta. Men det är jobbigt. Jag ligger efter i ALLA ryktesuppdrag. Druidträningen, fiskeuppdragen, spöken och allt. Ni vet, ibland blir det himla stressigt. och sen tröttnar jag...

Jag red till den nya djuraffären i Jarlaheim och kollade in husdjuren och åhhh, vad de är söta! Min favvo är dobberman hundvalpen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela