emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Mer fiske bland annat...

Publicerad 2013-11-13 20:31:00 i Allmänt, Kläder, Nyheter,

Och jag som redan har fullt upp! Så måste jag bli gillad i Jorviks fiskeklubb för att kunna fiska med Södra Jorviksfiske klubb. Fiske ligger långt ner på mig lista just nu... Högst upp är Solen Cirkel-uppdragen och sen Jorvik stallet och Ms Drake och GED uppdragen. Fast de är inte lika snåla med pengar så... Man gör mycket för pengar...
I alla fall, om du är sugen på att fiska mer så rid till Mrs Pike och checka med henne...Prata med Mrs Pike!En ny fiskeshop har öppnat någonstans vid Mrs Pike så rid runt och kolla oh kanske köpa de nya fiskekläderna...?


Salon Belle har öppnat i Jarlaheim och om jag var du skulle jag absolut rida dit och kolla in de nya snygga håren och sminken!Skönhetssalongen Salon Belle har öppnat upp portarna.Jag köpte faktisk det lite lockiga, röda håret för det ser nästan likadant ut som mitt förra bara det att det förra låg över ena axeln.
 
För er som inte gjort klart bron till Södra Jorvik så tar det inte lika lång tid att laga bron. Förut tog det en vecka(sju dagar) och nu tar det bara TRE dagar om man inte köper extra saker på GED-arbetsplatsen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela