emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Men vaa?

Publicerad 2013-11-05 16:11:00 i Allmänt,

Men vad händer här lixom?
"Använd impregnerade plankor här" stod det i början på varje tävlin jag ställde upp i. Undrar om det var en bugg eller nåt...? 

Jag orkar inte göra alla ryktesuppdrag för det börjar bli såååå tråkigt, till exempel så är jag inte ens klar med druidträningen däruppe i paddocken och sen har jag knappt varit i Skördebygden mer än de första dagarna. (blev lite besviken när man släpptes in...)
Angelfeather är en halv milimeter från att gå upp till level 10 och med det bli lite snabbare, LÄNGTAR! 
Jag spelar mest på henne och Mistdream så Midnightkiss och Angelspirit håller väl på att explodera av energi... BOOOM 
Har bestämt mig för att Angelfeather ska till level 12 sen kan jag börja på nån av de andra. Undrar vem jag ska börja med...?
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela