emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Den jobbiga stunden när...

Publicerad 2013-11-01 10:31:00 i Allmänt,

Hai, ni vet, ibland blir man så himla störd på vissa saker. Det här är det mest störande som jag vet på starstable...

När man väntar på att starstable ska starta upp:

Kanske är det bara jag, men jag läser alltid de där rutorna även om jag redan vet hur man gör eller vad de betyder
Ännu jobbigare när man vet hur nära det är, speciellt när man vet att det finns en ny uppdatering
Ännu närmare...
ÄNTLIGEN!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela