emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Blandat

Publicerad 2013-11-07 18:09:10 i Allmänt,

Kände inte för att lägga upp något inlägg med ett visst ämne så det här inlägget får heta blandat...

Bland annat red jag till Valedale för att lämna ett uppdrag hos druiden på andra sidan floden. Och på väg tillbaka tog jag denna bild, haha. Angelspirit vill ha en high-five!
Sen den där läskiga personen som Linda och Alex tror är den fjärde mörkerryttaren är. Så läskig och vit... Om jag var James skulle jag vara vettskrämd! 
Sen för några dagar sen upptäckte jag vart Starshine var. Hade läst om honom på Lily Rainstorms blogg(http://starstableworld.se/) men inte fattat var han var. Är det bara jag eller ser han lite ledsen ut?
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela