emmylightstar.blogg.se

Jag bloggar om mitt liv på onlinespelet starstable.com

Välkommen...

Publicerad 2013-12-17 21:55:03 i Allmänt, Nyheter,

...säger jag till Wildchild som är min nyaste medlem i stallet! 
Hon är en andalusier och har ljus päls med svart man och svans. Hon är tänkt att bli min nya hoppstjärna men vi får se hur det går med det... Hon gillar mest att busa så jag kanske får nöja mig med att lära henne terräng.

Men än så rider jag bara henne för skojs skull. Hon är proppfull av energi och vill inget hellre än att bocka och galoppera.
Får kämpa för att få henne i en snygg trav men när det går är det som att sväva fram.
När jag galopperar är det som att rida på ett moln, hon är så snabb och rör sig så lätt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Lightstar

Jag heter Emmy Lightstar och är 15 år i spelet. Jag har fem hästar: Mistdream, Angelfeather, Midnightkiss, Angelspirit och Wildchild. Om man vill hitta mig är jag mest i SGB, ML och... jag vet inte, lite överallt?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela